אויר פסגות לכולם – הפרויקטים החדשים בצפון

מי לא אוהב לבקר בצפון? האויר הצלול, הנופים, המרחבים, החניה בשפע ואפילו מחירי הדירות אטרקטיביים יותר. אז למה בעצם לא לגור שם? בשנים האחרונות משקיעה מדינת ישראל בשיתוף עם יזמי הנדל"ן בפיתוח צפון הארץ בתחומים השונים במטרה להביא אליו תנועה של צעירים איכותיים.

הבחירה הנכונה להשקעה ולמגורים

הנתונים מראים שרכישת דירה באזור הצפוני של מדינת ישראל היא מניית נדל"ן בטוחה. עם הפיתוח המאסיבי אותו מובילה המדינה בשיתוף ראשי הערים הכולל פיתוח תשתיות כבישים, ייצור מקומות עבודה נחשקים, השקעה בחינוך ובמרכזים הקהילתיים, בניה של פארקים ופיתוח של מקומות התיירות, הופך אזור הצפון לאזור מבוקש שהמשקיעים בו נהנים מעליית ערכו של הנכס בצורה משמעותית בזמן קצר.

היתרונות במגורים בצפון

למגורים בצפון יתרונות רבים. אם גם אתם חוששים לעזוב את הדירה במרכז ולעשות את הצעד, הנה לכם רשימת יתרונות למגורים בצפון:

דיור זול יותר- בין אם מדובר ברכישת דירה או בשכירות, המחירים בצפון הארץ זולים משמעותית מאילו שבמרכז. במעבר לצפון תוכלו לחסוך אלפי שקלים כל חודש. כמו כן, אם בכוונתכם לרכוש דירה, דעו שההשקעה בדירה בצפון היא השקעה נבונה ביותר. הביקוש גדל משנה לשנה וערך הנכס עולה בצורה מדהימה.

ביי ביי למצוקת החניה- במעבר לצפון תוכלו למחוק מהתודעה את הפחד הבלתי מוסבר לפנות את הרכב מהחניה בשעות הערב שמא שכשתחזרו היא בוודאי לא תישאר ריקה. בצפון הדברים עובדים אחרת. אתם יכולים להיות רגועים ולדעת שכשתחזרו מהבילוי תוכלו לחנות את הרכב בנחת בלי לבזבז חצי שעה מהחיים בחיפוש אחר מקום חניה. 

הטבות מס- כחלק בדרבונה של מדינת ישראל לגרום לאזרחים ליישב את ישוביי הצפון, היא מחלקת הטבות מס בערים ובאזורים מסוימים. במידה ובחרתם לעבור לגור בישוב כזה הנהנה מהטבות מס, תוכלו גם כאן, להגדיל את שכר הנטו שלכם ולחסוך אלפי שקלים כל שנה.

פיתוח מאסיבי של הערים הצפוניות בתחומים השונים- מדינת ישראל משקיעה כספים רבים בפיתוח תשתיות כבישים, יצירת מקומות עבודה חדשים (גם בתחומים שהריכוז בהם הוא באזור תל אביב והמרכז – משרות מהנדסים, אנליסטים, מפתחי תכנה ועוד כהנה וכהנה). כך שאם חששתם שגם אם תחליטו לעבור לצפון, כנראה יהיה עליכם לנסוע לתל אביב כל בוקר כדי להתפרנס, אתם בהחלט יכולים להסיר חשש מליבכם. יש סיכוי גדול שתוכלו למצוא עבודה במקצוע שלכם ממש ליד הבית ולהנות מאיכות חיים.

מגורים בצפון הלכה למעשה

אם הגעתם עד כאן וקיבלתם את החשק לעבור לצפון- קדימה! הגיע הזמן למצוא את דירת החלומות שלכם שתתאים לכם בכל הרבדים. 

קיימים פרויקטים מדהימים (חלקם אפילו במסגרת "תכנית למשתכן" של משרד השיכון, במידה ואתם זכאים). שוק הדירות בצפון מלא בהיצע של דירות מכל הסוגים. דירות למכירה במגדל העמק, בקריות, בחיפה ואפילו בגליל. רק תחליטו איפה תרצו לגור, וקדימה! צאו לדרך ותהנו ממגורים באיכות חיים טובה וזולה.

 

אולי יעניין אותך גם:

Comments are closed.