ויטרינה יציאה למרפסת

אחת הדרכים המומלצות ביותר עבור מי שמעוניין להכניס את הנוף הנשקף מן המרפסת שלו אל תוך הבית היא התקנה של ויטרינה ביציאה למרפסת. ויטרינה יציאה למרפסת היא חלון זכוכית ענק אותו מתקינים ביציאה אל המרפסת והוא מאפשר לכם לשבת על הספה בסלון ולצפות בנוף הנשקף מן המרפסת ולהחדיר המון אור אל תוך הבית. התקנה של ויטרינה יציאה למרפסת נעשית פעמים רבות משיקולי עיצוב ויופי, אך היא בהחלט גם פונקציונלית ונוחה לשימוש יום יומי.

 

מה כוללת ויטרינה יציאה למרפסת?

התקנה של ויטרינה יציאה למרפסת היא לא רק הזכוכית עצמה. מלבד חלון הזכוכית הגדול יש צורך בהתקנה של משהו שיחזיק את הזכוכית. המשהו הזה הוא מסגרת גדולה אשר עשויה מאלומיניום. המסגרות הללו וודאי מוכרות לכם מהחלונות היותר קטנים בבית והם משמשות לאותה מטרה גם בויטרינה יציאה למרפסת. המסגרת מאלומיניום המכונה "פרופיל אלומיניום" ניתנת להתאמה אישית על פי הטעם שלכם ומגיעה במגוון צבעים ואפשרויות שונות.

 

מהו מחיר התקנה ממוצע של ויטרינה יציאה למרפסת?

קשה לענות תשובה מדויקת בנוגע לשאלה אודות מחיר של התקנת ויטרינה יציאה למרפסת, טווח המחירים מטבע הדברים הוא רחב במיוחד ותלוי בפרמטרים שונים אשר משפיעים בצורה ניכרת על המחיר הסופי:

  • גודל הפתח – ככל שהפתח בו תרצו להתקין ויטרינה הוא גדול יותר, המחיר יהיה כמובן גבוה יותר.
  • הסוג של הזכוכית – אם אתם רוצים להשקיע בזכוכית חזקה ואיכותית תצטרכו לשלם יותר.
  • פרופיל האלומיניום המועדף – מאחר ופרופיל האלומיניום הוא משהו שניתן להתאמה אישית, ישנו טווח מחירים משתנה עבור הסוג והדגם של פרופיל האלומיניום בו תבחרו.
  • תוספות שונות לויטרינה – ניתן להוסיף תוספות שונות לויטרינה מה שיכול לייקר את מחירה בצורה משמעותית. 

סוגים של פרופילים מאלומיניום עבור הויטרינה

כאמור את הפרופילים מאלומיניום תוכלו לבחור בהתאמה אישית. ישנם סוגים שונים של פרופילים אשר שונים אחד מהשני בעובי שלהם, כך שלא כל פרופיל יכול להחזיק משקל של כל זכוכית. אם הפתח למרפסת אצלכם גדול במיוחד כנראה שתצטרכו פרופילים עבים במיוחד אשר יקרים יותר מפרופילים רגילים. בנוגע לצבע הפרופיל, הצבעים הרגילים בהם מגיעים הפרופילים הוא ברונזה ולבן, אם אתם חפצים בצבע אחר עבור הפרופילים בכדי שיתאים לעיצוב של הבית תדרשו לתוספת של תשלום, במיוחד אם מדובר בצבע שיש צורך בהזמנה מיוחדת עבורו. כמו כן אם תרצו פרופיל אלומיניום בעל צורה מיוחדת, למשל צורה של קשתות או פרופיל מחולק לריבועים או מלבנים, תצטרכו לשלם יותר.

 

אולי יעניין אותך גם:

Comments are closed.