נמאס לכם ממשקפי קריאה? השיטה הנפוצה להסרת משקפי קריאה

אנשים המרכיבים משקפיים על בסיס קבוע, הרבה פעמים מתלבטים בשאלה, האם זה באמת משתלם או שמא, מוטב להם לעשות מה שנדרש בשביל שיוכלו להסיר אותם לצמיתות. אומנם הרכבת משקפיים היא לא דבר מיוחד או מגביל, ובכל זאת יש לא מעט אנשים שהיו מעדיפים לוותר על "החוויה" הזאת.

אם פעם המחשבה על הסרת משקפי ראייה היתה כמעט דמיונית, אזי שכיום היא אפשרית עבור לא מעט אנשים. כל מה שצריך לעשות זה ניתוח הסרת משקפי קריאה אצל רופא המתמחה בעניין. רופא אשר יש לו את הכלים, הידע והניסיון לביצוע ניתוח שכזה.

מה זה ניתוח הסרת משקפיים?

ניתוח הסרת משקפי קריאה, כשמו כן הוא, מאפשר לנו להימנע מהצורך להרכיב משקפיים, בין אם זה לרחוק ובין אם זה לקרוב, זאת באמצעות ניתוח פשוט יחסית המאפשר לבצע את התהליך בצורה סדירה ונוחה.

הרעיון הוא, לאפשר לרשתית העין שלנו לראות בצורה חדה וברורה, ללא שום הפרעה, כאילו אנחנו מרכיבים משקפיים, וזאת כמובן מבלי שיהיה לנו צורך להרכיב אותם. התהליך מתבצע בצורה פשוטה באמצעות מכשירי לייזר מותאמים אשר מאפשרים לשנות את רשתית העין ולשפר אותה, כך שלא נצטרך להרכיב יותר משקפיי ראייה.

צריך לומר, כל הרעיון של ניתוחי הסרת משקפי קריאה הוא יחסית חדש. מדובר על תחום שהחל להתפתח בשנות השמונים ועם השנים חלו בו לא מעט שיפורים ושדרוגים טכנולוגיים. יחד עם זאת, למרות שמדובר בתחום חדש יחסית, עדיין מדובר בתחום מאוד פופולארי, מצליח עם אחוז תוצאות טובות מאוד גבוה.

כיצד מתכוננים לניתוח ואיך איפה לעבור טוב

לפני שבוחרים לעבור ניתוח הסרת משקפי קריאה, מומלץ מאוד לבדוק האם בכלל יש בו צורך. בהחלט ייתכן שנגלה שאין לנו טעם בניתוח כזה מאחר וההשפעה של המשקפיים על איכות החיים שלנו היא מאוד נמוכה. כמו כן, אפשרי שאנחנו לא נימצא מתאימים לניתוח מסוג זה בגלל סוג הבעיה איתה אנחנו מתמודדים ומבנה העיניים שלנו.

בכל מקרה, לפני שאנחנו ניגשים לעבור ניתוח הסרת משקפי קריאה עלינו לפנות אל מומחה שידע לאבחן את מצבנו ולהחליט האם אנחנו יכולים לעבור סוג כזה של ניתוח. במידה וכן, חשוב לקבל ממנו את כל המידע הרלוונטי אודות ניתוח משקפיים. אנחנו צריכים לדעת בדיוק איך הוא מתבצע, מה נרגיש אחרי הניתוח ומתי בדיוק אנחנו אמורים להרגיש שיפור במצב.

לפני סיום נדגיש, לא כל רופא עיניים יכול לבצע את הניתוח. רק מי שמתמחה בו ויש לו את המכשור הרלוונטי. לכן גם חשוב לקרוא מעט חומר בנושא ולדעת עם אילו מכשירים אפשר לבצע אותו וכמובן מי מבין הרופאים הפעילים בשוק יכולים לבצע אותו. כך נדע אל מי לפנות והאם הוא יכול לבצע את הניתוח עבורנו.

 

אולי יעניין אותך גם:

Comments are closed.