כל היתרונות של פרסום ברדיו

חלק גדול מתקציבי הפרסום של חברות גדולות ובינוניות, מופנה היום לפלטפורמות דיגיטליות, כלומר לאינטרנט. מרבית החברות מעדיפות לפרסם בגוגל, פייסבוק, אינסטגרם, יוטיוב, רשתות חברתיות אחרות ובאופן כללי הן מעדיפות להשקיע בפרסום באינטרנט ולא בפלטפורמות אחרות.

אך מי שפועל נכון, לא מוותר על פרסום ברדיו. מדובר פרסום בתחנות רדיו ספציפיות, בין אם הכוונה לתחנות ארציות ובין אם מדובר על תחנות רדיו מקומיות, אשר פועלות באזורים מסוימים וזוכים לחשיפה משמעותית בקרב המאזינים.

כיצד ניתן לפרסם ברדיו?

פרסום ברדיו יכול לבוא לידי ביטוי במספר דרכים:

דרך אחת, באמצעות פרסומות רגילות אשר משודרות בין התוכניות השונות או במקבצי הפרסומות השונים בזמן התוכנית. מדובר על פרסומת של מספר שניות אשר מופקת על ידי העסק עצמו.

דרך שנייה, אפשר לפרסם את העסק, דרך מתן חסות לתוכנית מסוימת. תוכניות שונות מחפשות חסויות על מנת שיהיה להפיק אותן בתנאים הרלוונטיים עבורן. החסות מוצגת בתחילת התוכנית ולעיתים גם במהלך התוכנית.

דרך שלישית, ניתן לפרסם את העסק באמצעות שיתופי פעולה בכלים אחרים. למשל, דרך פודקאסטים או שידור באינטרנט ועוד. במקרים כאלה, פונים יותר לקהל נישה מאשר לכלל מאזיני התחנה.

מה היתרונות של פרסום ברדיו?

פרסום בתחנות רדיו נושא איתו לא מעט יתרונות, אשר אי אפשר למצוא אותם בפלטפורמות אחרות. למרות שעל פניו, היינו יכולים לחשוב שהאזנה לרדיו פוחתת עם השנים, בגלל הופעת האינטרנט והסטרימינג. אך עדיין אנחנו יכולים לראות שאחוזי ההאזנה הם מאוד גבוהים ולכן אפשר להיחשף לקהל רב.

יתרון ראשון, יש הרבה מאוד אנשים שמאזינים לרדיו באופן קבוע, בין אם זה כשהם ברכב ובין אם זה כשהם בבית או בעסק. זה גם היתרון של רדיו על פני טלוויזיה. הזמינות היא הרבה יותר גבוהה, עבור המאזינים ולכן גם עבור המפרסמים.

יתרון שני, היום אפשר להאזין לרדיו גם דרך האינטרנט, דרך מכשירי סלולר, ובאמצעים אחרים. כך שאין משמעות אמיתית לשאלה, האם התחנה משדרת אך ורק במקום ספציפי או לא. כולם יכולים להאזין לה.

יתרון שלישי, ניתן לפרסם באופן ממוקד, פשוט, וקל. לא מדובר על פרסום יקר ערך כמו בטלוויזיה, ולא מדובר על פרסום שדורש הרבה תיכנון והבנה כמו באינטרנט. הפרסום יכול להיות ארצי או מקומי, והוא יביא תוצאות.

כיצד מפרסמים ברדיו בצורה נכונה?

צריך לבחון מה דרך הפרסום הנכונה, כלומר, האם נכון לייצר פרסומת או לתת חסות, למי מעוניינים לפנות וכן באילו שעות רוצים שהפרסומת תשודר. לאחר מכן אפשר להחליט על משך זמן הפרסום, ומה בדיוק ישודר בפרסומת.
אם אתם רוצים לדעת עוד מידע על פרסום ברדיו, זה הזמן ליצור איתנו קשר ואנחנו נשמח לספק לכם את כל המידע הרלוונטי בנושא. נשמח לעזור לכם לייצר פרסומת רלוונטית עבורכם.

אולי יעניין אותך גם:

Comments are closed.