חשיבות מתקני תצוגה עבור חנויות מותגים

בין אם מדובר בסטנדים לחנויות נעליים, מדפי תצוגה לשעוני יוקרה או אפילו שקית ניילון ממותגת.

מתקני תצוגה לחנויות הם פריט חובה בכל עסק. כמעט ולא קיים היום בית עסק בישראל ובעולם שלא משתמש במתקני תצוגה כאלו ואחרים. במידה ואתה בעל עסק חדש חשוב שתדע להתאים את מתקני התצוגה לחנות שלך בצורה האופטימלית ביותר, גם בפן העיצובי וגם בפן ההגיוני. חשוב להתייעץ עם מעצב פנים או אדריכל לפני רכישת מתקני התצוגה, נצטרך להתאים את המתקנים לחלל המוקצה לנו מבלי לפגוע בחופש התנועה של הלקוח תוך חוסר התפשרות על עיצוב מיטבי. למזלנו ישנם פתרונות רבים בשוק ונבחן את מרביתם במאמר הבא.

סטנדים לקופה

בואו נתחיל מהסוף להתחלה, האזור הסופי אליו מגיע הלקוח המרוצה ממש שניות לפני שליפת כרטיס האשראי צריך להיות גדול מספיק ונוח עבור כמות וגודל הסחורה הממוצעת לחנותך.

נעדיף שאזור זה יכיל גם אופציה להצבת פריטי "הגדלה" במידה ואנו חנות בגדים נציב מבצעי תחתונים וגרביים במידה ונהיה חנות מכולת נציב את ."3 וופלים ב 5 שקלים" מוכר לכם מאיפשהו?

במידה ואנו חנות בעלת תעבורה גדולה נעדיף ליצור סטנד גדול שיוכל להציב מוצרים רבים.

במידה ואנו חנות למוצרים קטנים ובודדים כמו חנות בגדים נוכל להציב מאין אי בלב החנות ולהיפרד מהסטנד המסורתי ביציאה. אחת לתקופה העמידו פנים שאתם הלקוח ואיך אתם הייתם מעדיפים לסיים את חווית הקניה שלכם. מחשבה מסוג זה תספק עבורכם תובנות רבות אודות החנות והחלל שלכם, הקפידו להסתובב בחנות אחת לתקופה כלקוח ולא כמנהל ובן בית. הקפידו לקחת משובים מלקוחות על חוויית הקניה וחווית הקופה ושפרו בהתאם את הסטנד עד שתגיעו לעמדה האופטימלית עבור העסק.

סטנדים ומדפים – ברוכים הבאים לקטגוריה הרחבה ביותר בשוק מתקני התצוגה. החל ממדפי תליה צפים ועד לארונות פתוחים ולסטנד תליה. חשוב לדעת להתאים את סגנון הסטנד לסגנון המוצר. במידה ונמכור ג'ינסים נעדיף להשתמש במדפים, ובמידה ונמכור חולצות מכופתרות נעדיף להשתמש בסטנד תליה כדי לשמור על החולצה במצבה הטבעי מבלי לקמט אותה. לסטנד התליה יש מגוון סגנונות החל מסטנד מוט ארון לסטנד עגול. חשוב גם להתאים את סגנון הקולבים לסגנון הבגדים. כמובן שישנם סגנונות קולבים רבים ועדיף לשנות את הסגנון מבגד לבגד, לצערנו מרוב האופציות הקיימות נצטרך כתבה שלמה רק על נושא זה.

בובות תצוגה הן בגדר חובה בחנות בגדים, תוכלו למצוא מגוון סגנונות והיום כבר ממזמן לא חייבים להעמיד בובה מלאה. במידה ונרצה להציג מכנס בלבד נוכל לרכוש רק את החלק התחתון של הגוף. במידה ואנו בעלי חנות נעליים נעדיף לתלות מדפים צפים אישיים לכל נעל בנפרד כדי לתת לה את הדגש שלה.

במידה ואנחנו חנות מכולת נחשוב על ה"פלואו" של הלקוח בתוך החנות, החל מכניסתו ועד יציאתו. איזה מוצר נדגיש, איפה נמקם את המקררים ועד למדפי החטיפים והשוקולדים. טיפ חשוב הוא לדעת מה הוא המוצר המוכר ביותר שלכם ולמקם אותו בנקודה הרחוקה ביותר בחנות. המטרה היא לגרום ללקוח לעבור על פני כל סחורת החנות בדרכו אל המוצר המוביל בכדי שיוכל להתרשם ממוצרים נוספים ואולי לגרום לו לקנות עוד פריט על הדרך. שיטה זאת מצוייה בעיקר בחנויות נוחות של תחנות דלק בה תעברו בתוך מבוך מדפים עד שתגיעו למחוז חפצכם. גם בדרך לקופה לא יפסחו עליכם מדפי השוקולדים והממתקים בכדי לזכות בהגדלת בזמן ההמתנה לקופה.

שקיות ניילון

רוב הלקוחות יעדיפו לקחת את הפריטים בתוך שקית. ושקיות הניילון צריכות לייצג אותנו בכבוד, במידה ואני מוכרים נעליים לא נוכל לספק ללקוחותינו שקיות סופר שקופות מכיוון שהמשקל הרב יקרע אותן.

נצטרך להשתמש בשקית חזקה גדולה ועמידה שתוכל לעמוד בעומס המשימה ולהכיל את הפריט.

ניתן להזמין שקיות מותאמות אישית לכל מטרה וגודל, נעדיף למתג את השקית עם לוגו החברה. הרי לא נתנגד לפרסומת ניידת של לקוח עם הלוגו החברה שלנו?

אולי יעניין אותך גם:

Comments are closed.