מהם מוצרי פרסום ולמי זה מתאים?

תוכן עניינים

עולם השיווק בתוכו אנו מתנהלים, כולנו, הוא עולם מורכב שכן העולם בו אנחנו חיים משנה את פניו במהירות, מה שעבד אתמול כבר לא יעבוד מחר, מה שיעבוד מחר יהיה רחוק ממה שאנחנו עושים היום. אם בעבר, הדרך הטובה ביותר לפרסום מוצר הייתה על ידי תלייה של שלטים בכיכר המרכזית, הרי שהיום אנחנו מדברים על מציאות שונה לחלוטין.

היום, הפרסונליזציה שהעולם כולו עובר, משיווק אגרסיבי להמונים, גם אלו שלא צריכים את המוצר לשיווק פרטני, המותאם באופן אישי לכל אחד ואחד, משנה את האופן בו אנחנו, המשווקים רואים פרסום מוצר. אמנם זה מעודד אותנו לעבוד קשה יותר, למצוא עוד ועוד דרכים להגיע לכמה שיותר לקוחות, אבל אין ספק כי האתגר רק מצמיח אותנו למעלה.

כאשר אנחנו מדברים על מוצרים פיזיים שיאפשרו לנו לשווק את המוצר במידה טובה יותר אנחנו באמת מדברים על מוצרי פרסום. כדי להבין טוב יותר מה זה אומר ואיך ניתן להתאים את האביזרים אותם אתם רוכשים לקהל היעד, אנחנו נשמח להעניק לכם סקירה קצרה ומידע מהימן.

אז מה זה בכלל מוצרי פרסום

אם אתם מרגישים שאנחנו ‘רצים’ באופן בו אנחנו מנתחים את הנתונים ומשתפים אתכם עם הממצאים, הפסקה הזו נועדה עבורכם. אנחנו רוצים כרגע ‘ליישר קו’ ולהסביר בכלל על מה אנחנו מדברים כאשר אנחנו מדברים על מוצרי פרסום.

מוצרי פרסום הם כל חפץ פיזי עליו מוטבע לוגו החברה. אלו יכולים להיות כובעים, צעיפים או פרטי לבוש אחרים אבל אלו יכולים להיות גם עמודים עליהם תולים כדורסל ביתי שנותנים במתנה לילדים והלוגו יכול להיות גם מוטבע על ציוד לים וכן הלאה והלאה. כלומר, מוצרי פרסום מתייחסים לכל דבר פיזי אותו ניתן להחזיק ביד, שעליו מטביעים את הלוגו של החברה.

למי זה מתאים

אחרי שהסברנו כמובן מה זה מוצרי פרסום, בואו נדבר רגע על האוכלוסייה שיכולה ליהנות מהמוצרים כמו גם המשווקים עצמם. נחזור לנקודה ממנה התחלנו, אנחנו חיים בעולם בו כולם חשופים להרבה יותר מידע. לא רק שכולנו חשופים לכמות מידע מטורפת אלא שכל אחד מאיתנו בוחר, תוך שאנחנו מקבלים לכך סיוע משמעותי מהמוצרים הדיגיטליים בהם אנחנו נעזרים, מה הוא רוצה לראות, מה הוא רוצה לדעת.

כך שיכול מאוד להיות שגם אם תפרסמו בכסף רב בטלוויזיה או ברדיו, זה לא אומר שהמותג שלכם יהיה מוכר בפיו של קהל היעד. היתרון של מוצרים פיזיים ושימושיים הוא כדי להעלות את המודעות למותג שלכם באופן כמעט נסתר. אלא שהופעה של השזם שלכם בכל מקום בסופו של יום יביא להיכרות שתביא לעלייה של מחזור המכירות.

בתור מנהלים אתם יכולים לחלק מוצרי פרסום לעוברי אורח או לעובדים שלכם בהתאם לצרכים המשתנים של החברה ושל שאלת המיתוג שלה. 

 

אודות כותב המאמר:
תמונה של אברהם אליהו
אברהם אליהו

כותב וחוקר עם רקע באנתרופולוגיה וכתיבה יצירתית. אברהם מתמקד במגמות גלובליות, טכנולוגיה ותרבות, ומביא תובנות מעמיקות שמעשירות את קוראי "אופק גלובלי" בתוכן ייחודי ומרתק.

כל הפוסטים
רוצים לפרסם מאמר באתר?
תוכן עניינים
רוצה להתבלט בתחום?

מומחה? יש לך ידע מקצועי ששווה שיתוף? השאר את המייל שלך ונחזור אליך עם הצעה אטרקטיבית לפרסום >>